# HG changeset patch # User silverwing # Date 2019-10-08 18:59:57 # Node ID 5eb6c0e0c53463cce1299217e6653280807a2690 # Parent 15be046a2d55fbae335127fc1ad4e89ec16ee256 [upd] Alternate warehouse32 doors to be more consistent to game's flow diff --git a/warehouse32.lua b/warehouse32.lua --- a/warehouse32.lua +++ b/warehouse32.lua @@ -149,17 +149,17 @@ w32_backdoor = room { warehouse_32.pos = "01"; end; way = { - kh_vroom("Внутрь", function(s) - if (me().has_light) then - pr("Стоит погасить лампу, прежде чем заходить внутрь. "); - return false; + kh_vroom("Через забор", "warehouse_32_behind_night"); + kh_vroom("Внутрь", function(s) + if (me().has_light) then + pr("Стоит погасить лампу, прежде чем заходить внутрь. "); + return false; else make_snapshot(); - autosave(); - return "warehouse_32"; - end; - end); - kh_vroom("Через забор", "warehouse_32_behind_night"); + autosave(); + return "warehouse_32"; + end; + end); }; obj = { "w32_tablet_obj";